[O2] prośba o analizę logow dynamicznych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nosek
    Classic
    • 2011
    • 8

    [O2] prośba o analizę logow dynamicznych

    eaglemirek, możesz łaskawie wyjaśnić co Ci nie pasuje? Skończ już z tymi swoimi głupimi komentarzami, bo śmieszą chyba tylko Ciebie...nie pytam co jest grane (a już na pewno nie zapytałbym Ciebie, bo wiem, że i tak byś nie odpowiedział) tylko co można zrobić żeby siedziały na swoim miejscu. Patent z zapałkami podsunął mi mój ojciec. Z Twojej wypowiedzi wnioskuję więc, że jest on dla Ciebie śmieszny (mgr inż.) tak jak i ja. Nie oczekuję, że będę lubiany, bo nigdy nie byłem, ale czasem warto ugryźć się w język, bo pewnych rzeczy po prostu nie wypada mówić/pisać :idea:
  • LEON119
    Drive
    • 2010
    • 42

    #2
    [O2] prośba o analizę logow dynamicznych

    proszę o pomoc. podczas przyspieszania wydobywa mi się dziwny dźwięk zbliżony do najechania na pasy na jezdni. Zrobiłem logi dynamiczne. Może ktoś pomoże. Czytałem na forum ktoś miał podobny problem i radzono: ''Jesli slyszysz dzwiek obcierania przy dodawaniu gazu przy wiekszych predkosciach to jest to turbina, a dokladnie jej wirnik. Ma on juz wyrobiony luz na walku i obciera o obudowe turbiny gdy jest pod obciazeniem. ''
    Może te logi pomogo stwierdzić w jakiej kondycji jest turbo. Ogólnie ładuje dobrze
    Oto link na mojego chomika z logami: http://chomikuj.pl/lukaszdorawaLEON119/logi+z+octavii
    lub tu na ''żywo" :

    Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
    Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
    Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
    Brava 1,6 16 V 103 Hp

    Komentarz

    • hubi2000
      Rider
      • 2010
      • 601

      #3
      mialem to samo w 2.0 BKD
      jakby tarcie o metal

      turbo odsprzedałem koledze z forum EMP-TURBO który pracuje w firmie regenerującej turbo jest opisane na forum musisz poszukać
      turbo nie bylo w najlepszej kondycji


      Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

      https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Sprezarka nie ładuje dobrze. Ja bym rozwazył wyciagniecie jej i zweryfikowanie stanu kierownic i samego wirnika (luz promieniowy i osiowy).
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • LEON119
          Drive
          • 2010
          • 42

          #5
          dodam,że auto ma zrobiony program na 180 hp i 403 Nm by V-TECH co na pewno wpływa na pracę turbo.
          Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
          Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
          Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
          Brava 1,6 16 V 103 Hp

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez LEON119
            dodam,że auto ma zrobiony program na 180 hp i 403 Nm by V-TECH co na pewno wpływa na pracę turbo.
            Więc?
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • LEON119
              Drive
              • 2010
              • 42

              #7
              z jaką mocą powinno ładować maxymalnie?
              Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
              Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
              Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
              Brava 1,6 16 V 103 Hp

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                U Ciebie - 1.43 bar.
                Seria BKD - 1.32 bar
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • Tozi
                  Drive
                  • 2011
                  • 73

                  #9
                  Rozważ też wydłużenie sztangi sterującej VNT, przy 4000rpm masz 11 a powinno być 20-30%, prawdopodobnie zniknie też przeładowanie w środkowej części obrotów

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Tozi
                    Rozważ też wydłużenie sztangi sterującej VNT, przy 4000rpm masz 11 a powinno być 20-30%, prawdopodobnie zniknie też przeładowanie w środkowej części obrotów
                    nie zniknie.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    • przemik
                      RS
                      • 2012
                      • 1610

                      #11
                      Pokreci sztangą przy zmienionej mapie doladowania i charakterystyce zaworka... to juz w ogole nie dojdzie do ładu z regulacją cisnienia doładowania.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz

                      • LEON119
                        Drive
                        • 2010
                        • 42

                        #12
                        Czyli co turbo do wyciągnięcia? Oddać do regeneracji? Dziś zauważyłem ,że na postoju przy przygazowaniu w momencie odpuszczenia gazu słychać dziwne dźwięki tak jakby coś wibrowało .zapewne w okol turbo.samemu ciężko to zdiagnozować
                        Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
                        Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
                        Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
                        Brava 1,6 16 V 103 Hp

                        Komentarz

                        • przemik
                          RS
                          • 2012
                          • 1610

                          #13
                          Daj to komus kumatemu... wyciagnie, wyczyści, oceni stan wirników i luz i wtedy decyzja... do samochodu czy do regeneracji.
                          Przemek
                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                          Komentarz

                          • DGW
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 2330

                            #14
                            A ja ze swojej strony, zaproponowałbym wgranie serii i dopiero zrobienie diagnostyki.
                            Nie zdziwiłbym się gdyby po regeneracji/wymianie sprężarki po niedługim czasie problem powrócił. LEON119, wrzuć wykres 8)
                            NFPNorth-West
                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                            WARSZTAT www.dsize.pl
                            ->
                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                            Komentarz

                            • LEON119
                              Drive
                              • 2010
                              • 42

                              #15
                              zauważyłem ,że ten dziwny dźwięk wydobywa się jedynie w momencie przyspieszania gdy wjeżdżam na nierówność poprzeczną na drodze. Auto tak "jakby lekko podskakiwało" na nierównościach i w tym momencie wydobywa się ten dźwięk. Na równej nawierzchni dźwięk nie występuje
                              Skoda Octavia 2,0 16 V Bkd DSG + chip = 180 Hp 403 Nm
                              Mercedes W210 2,9 td 129 Hp - niezniszczalny ;-)- a jednak umarł drzewo
                              Mercedes W210 3,0 Td 177Hp
                              Brava 1,6 16 V 103 Hp

                              Komentarz

                              Pracuję...